اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۳۷۰۷۶
دلیلی که کونته پیشنهاد ناپولی را رد کرد
سرمربی پیشین تیم‌های یوونتوس و اینتر به دلیلی خاص قید سرمربیگری تیم فوتبال ناپولی را زد.
۱۷:۱۸ - ۲۰ مهر ۱۴۰۲
وانانیوز|

ناپولی که فصل گذشته با سرمربیگری لوچانو اسپالتی موفق شد پس از 33 سال فاتح سری A ایتالیا شود، فصل جدید این رقابت‌ها را با مربیگری رودی گارسیا خوب شروع نکرده و به همین دلیل در روزهای اخیر شایعاتی درباره احتمال اخراج این مربی فرانسوی و حضور آنتونیو کونته روی نیمکت ناپلی‌ها مطرح شد، اما سرمربی پیشین یوونتوس تمایلی به پذیرفتن سرمربیگری ناپولی ندارد.

کونته 54 ساله که سابقه هدایت تیم‌هایی همچون آتالانتا، یوونتوس، چلسی، اینتر و تیم ملی فوتبال ایتالیا را در کارنامه حرفه‌ای‌اش داشته و در آخرین تجربه سرمربیگری‌اش هم روی نیمکت تاتنهام بوده، به شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» گفته بود: در حال حاضر از بودن کنار خانواده‌ام لذت می‌برم. زمانی که تصمیم گرفتم از سرمربیگری تاتنهام کناره‌گیری کنم، هدفم این بود که کمی استراحت کنم. خیلی چیزها در این مسیر ممکن است اتفاق بیفتد. در حال حاضر روی لذت بردن از فضای کنونی که در آن قرار دارم، متمرکز هستم.

روزنامه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت» در این باره گزارش داد که تصمیم کونته برای رد پیشنهاد سرمربیگری ناپولی به دلیل عوامل اقتصادی یا فنی نبوده است. این مربی ایتالیایی پیشنهاد را به این دلیل رد کرد چون علاقه‌ای به قبول هدایت تیمی در میانه فصل نداشت و ترجیح می‌دهد برای آماده‌سازی تیمی که هدایتش را برعهده می‌گیرد، یک اردوی آماده سازی پیش‌فصل داشته باشد.

بر اساس ادعای دو روزنامه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت» و «کوریره دلو اسپورت»؛ رودی گارسیا به لطف امتناع کونته از نشستن روی نیمکت ناپولی، اخراج نخواهد شد. دلورنتیس رئیس باشگاه ناپولی فعلاً تصمیم گرفته با گارسیای 59 ساله به کارشان ادامه دهند، اما واضح است که چند بازی بعدی برای او بسیار حیاتی خواهد بود.

ناپولی از هشت بازی اول خود در فصل جدید سری A ایتالیا 14 امتیاز کسب کرده و در رده پنجم جدول رده‌بندی این رقابت‌هاست و با میلان صدرنشین هفت امتیاز اختلاف دارد.

انتهای پیام/

 
منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری